PlayMillion.dk har til formål at give spillere en sjov og underholdende gaming atmosfære med en lang række kampagner og spil. Vi ønsker, at vores spillere skal have det sjovt, men vi forstår, at for et lille antal af spillere, kan spil blive et problem. Vi vil ikke have spillere med spille problemer til at spille hos os og betragter det som vores pligt at beskytte dem. Vi har skrevet og udviklet denne hjemmeside for at lade de nuværende og potentielle spillere kende vores politik og at informere om nogle af de muligheder der findes, hvis de tror de, eller andre de kender, har et problem.
Gambling er en form for underholdning, der er til for at skabe glæde. Det er ikke en måde at tjene hurtige penge på. Du bør undgå at jagte dine tab. Tjek dine indbetalinger regelmæssigt i medlemsområdet for at sikre, at du er klar over, hvor mange penge du bruger. Hvis du finder dig selv i at bruge penge beregnet til andre formål, så som at betale husleje og regninger, kan du overveje at implementere en indbetalingsgrænse eller selvudelukkelse på din konto. Hvis du har spørgsmål eller problemer, bedes du Klik her for at se hvordan man kontakter vores kundeservice personale, som er tilgængelig hele døgnet.
Hvis du er bekymret over din spilleadfærd, skal du klikke her for at tage en click here selvevaluerings test.
Vi anbefaler, at forældre installerer filtrerings programmer på deres computer for at blokere visse programmer og websites. Dette giver dig mulighed for at kontrollere de programmer dine børn kan se og bruge.
Vores anbefalede filtrerings programmer er: Cyber Patrol, GamBlock og Net Nanny.
Vil vi anbefale dig at tage følgende forholdsregler:
Vores regler om mindreårige og gambling:
Vi tillader ikke spillere under 18 år at gamble på nogen af vores produkter. Dette er udtrykkeligt angivet i vores vilkår og betingelser. Enhver spiller under 18 år, der registrerer en konto, vil få deres konto lukket omgående. Bevis for ID forlanges af alle spillere og fødselsdato kontrolleres for at sikre, at ingen mindreårige spillere har registreret en forkert fødselsdato for at spille.
Du har mulighed for at begrænse dine daglige, ugentlige og månedlige indbetalinger til ethvert beløb, du ønsker. Du kan gøre dette i dit personlige område under Indbetalingsgrænser fanen. Enhver nedsættelse af indbetalingsgrænse vil træde i kraft øjeblikkeligt, mens en forhøjelse i grænse vil træde i kraft efter 24 timer.
Hvis du beslutter at lukke din konto midlertidigt eller permanent, kan du gøre dette straks. Klik her for at se, hvordan du kontakte kundeservice med din anmodning. Af sikkerhedsmæssige årsager, kan du blive bedt om at sende din forespørgsel via e-mail.
Hvis din konto er lukket på grund af spilleafhængighed, vil din e-mail-adresse straks blive afmeldt, dine indbetalingsmetoder vil blive blokeret, og du vil ikke være i stand til at registrere eventuelle nye konti.
Hvis et medlem af vores personale opdager eventuelle spor, at en spiller kan have et spilleproblem, vil spilleren blive kontaktet for at gøre dem opmærksomme på vores Ansvarligt spil-politik. Som en del af uddannelsesprocessen af alle nye medarbejdere, bliver de undervist i hvad de skal kigge efter i spillernes aktivitet for at spotte potentielle spillere med problemer. De er også uddannet i kommunikationsteknikker som bruges, når de taler med en spiller i telefonen eller på chat der siger de har et spilleproblem. Spillere vil blive informeret om, at de har mulighed for at gennemføre indbetalingsgrænser på deres konto, hvis de ønsker at begrænse deres udgifter til et bestemt beløb eller til at selv-udelukke sig.
Nedenstående organisationer anbefales til støtte og rådgivning i at overvinde problemer med spil:
Center for Ludomani
Frederiksberg Centeret
Majorgården
Dansk Misbrugsbehandling
Alternativt er nedenstående organisationer også tilgængelige til råds:
Gamblers Anonymous
National Council on Problem Gambling
GamCare
Helping Hand/IGC
Gambling Therapy Helpline
Alt salgsfremmende indhold er skrevet med det formål at uddanne dig på, hvordan vores kampagner virker. Bonus Betingelser og vilkår er klart på alle sprog, markedsføringsbeskeder er skrevet på en klar og ikke-vildledende måde.
Vores markedsføringskampagner og website design:
Hvor teknologien er tilgængelig, vil vores loginproces være tilknyttet en national database, der sporer spillere med problemer (f.eks ROFUS i Danmark). Hvis en spiller er registreret som en spiller med problemer, vil deres registrering hos vores kasino automatisk blive afvist. Hvis din konto er blevet lukket på grund af problemer med spil, opfordrer vi dig til at registrere på ROFUS registret, for selvudelukkede personer, drevet af Spillemyndighederne. Klik her for at besøge ROFUS hjemmesiden.
Hvis en spiller, der allerede er registreret i kasinoet vælger at registrere sig på databasen over registrerede spillere med problemer, vil de ikke længere kunne logge ind på vores kasino.
Du kan nemt afmelde dig vores mailingliste ved at bruge den direkte forbindelse i vores kampagne e-mails. Du kan også kontakte Kundeservice, som straks vil sørge for at din anmodning træder i kraft. Af sikkerhedsmæssige årsager, kan du blive bedt om at sende din forespørgsel via e-mail fra den adresse, der er registreret på din konto.
Spillere, der har deres konti lukket på grund af problemer med spil vil automatisk blive afmeldt.
Hvis du har spørgsmål vedrørende vores Spil Ansvarligt politik, kontakt venligst vores Kundeservice.
Spil afhængigt af tilgængelighed