Inden vi kan behandle din udbetaling har vi brug for en eller flere af dine personlige dokumenter for at kunne godkende overførslen af din gevinst.
For at sikre den hurtigst mulige udbetalingsprocess, og for at undgå forsinkelser beder vi dig venligst om at sende de korrekte dokumenter. Dette gøres ved et par enkelte og lette trin.
Her er, hvad vi skal bruge fra dig:
Accepterede dokumenter inkluderer:
Dit ID-dokument skal:
Accepterede dokumenter inkluderer:
Dit dokument for bevis af adresse skal:
Hvis du vælger at lave en indbetaling med et kreditkort, kræver vi en kopi af det kort du brugte før din næste udbetaling Dette trin er kun nødvendigt én gang pr. kreditkort. Hvis du fortsætter med at bruge det præcis samme kort, behøver du ikke udføre dette trin igen.
Indsend venligst følgende:
Forsiden af kortet
Det er let at indsende dine dokumenter, og du behøver kun at gøre det én gang. Log ind med NemID fra en PC og upload dokumenter via Kasseren. Supplerende dokumenter er kun nødvendige, hvis du har anvendt et nyt kreditkort, en ny betalingsmetode eller har ændret i dine personlige oplysninger (f.eks. adresse, navn og så videre). God fornøjelse med din hævning!
Vi gennemgår dokumenterne så hurtigt som muligt, som regel indenfor 12 timer. Det kan vare længere, hvis ekstra bekræftelse er nødvendig, så hvis du ikke har hørt fra os indenfor 48 timer, bedes du kontakte kundeservice.
Spil afhængigt af tilgængelighed